החזרות
מדיניות ההחזרות שלנו נמשכת שבועיים (14 יום) מהמועד שבו הלקוח קיבל את החבילה. אם .14 ימים עברו מאז הגעת החבילה, לצערנו אנחנו לא יכולים להציע לך החזר או החלפה
בשביל להיות זכאי להחזרה, הפריט צריך להיות באותו מצב שקיבלת אותו וחייב להיות באריזה המקורית. פריט פגום לא יהיה זכאי להחזר כספי מלא.
כדי להשלים את ההחזר, אנו דורשים קבלה או הוכחת רכישה.
אנא צור איתנו קשר לפני החזרת החבילה.
:ישנם מצבים מסוימים שבהם ניתנים החזרים כספיים חלקיים בלבד
כל פריט שאינו במצבו המקורי, פגום או חסר חלקים
לאחר שהחבילה תחזור אלינו, אנו נודיע על אישור או דחייה של ההחזר שלך
יכול לקחת מספר ימים עד שתקבל את ההחזר לחשבונך או עד שהעסקה תבוטל לחלוטין
:החזרים כספיים מאוחרים או חסרים
אם עדיין לא קיבלת החזר כספי, בדוק שוב את חשבון הבנק שלך
לאחר מכן פנה אל חברת האשראי שלך, ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר הכספי שלך יפורסם באופן רשמי
לעתים קרובות יש זמן עיבוד לפני פרסום החזר כספי.
כמו כן, בדוק אם העסקה עדיין קיימת. יכול להיות מצב בו העסקה בוטלה.
אם נתקלת בעוד בעיות, אנא צור איתנו קשר במייל
info@woodie.co.il
החלפות
אם ברצונך להחליף את המשקפיים לדגם אחר אנא צור איתנו קשר במייל בכתובת info@woodie.co.il
*דף זה נכתב בלשון זכר אך מיועד לכל המינים כאחד.
מדיניות ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-198